Image

PREMIEROWA EDYCJA FORUM TRANSFORMACJI CYFROWEJ SEKTORA B2B - 24 września, Warszawa

Transformacja cyfrowa i wdrożenie sprzedaży online to wyzwanie dla organizacji z wielu branż. 98 proc. firm poszukuje produktów dla swojego biznesu właśnie w Internecie, a udostępnienie cyfrowych kanałów sprzedaży staje się wymogiem współczesnego rynku w relacjach biznesowych. Największe wyzwania dotyczące cyfrowej transformacji, jak też praktyczne rozwiązania i doświadczenia firm, które już ją wdrożyły będzie poświęcone premierowe Forum B2B COMMERCE TRANSFORMATION organizowane 24 września 2024 r. w Warszawie przez brave conferences.

Oczekiwania partnerów biznesowych w zakresie cyfrowej sprzedaży łączą się z przyzwyczajeniami dotyczącymi zakupów online w sektorze B2C, a sprzedaż tym kanałem klientom B2B nie dotyczy dziś wyłącznie sektora retail, ale również energetyki, budownictwa czy przemysłu ciężkiego.  Rozwój technologii i przede wszystkim rozwój rynku e-commerce B2C w Polsce powoduje, że firmy B2B stanęły przed wyzwaniem wdrożenia sprzedaży cyfrowej. Wdrożenie narzędzi cyfrowych wiąże się ze zmianą w całej organizacji: transformacją cyfrową, która obejmuje nie tylko sprzedaż ale zarządzanie produktem i jego ceną, dział handlowy, dostawy, systemy magazynowe.  podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Premierowe Forum jest pierwszym w Polsce, które pozwoli porównać doświadczenia, wyciągnąć naukę z sukcesów i błędów poprzedników i przygotować się na zwiększenie sprzedaży, automatyzację procesów i obniżenie kosztów dzięki transformacji firmom na różnych etapie transformacji cyfrowej.

Program wydarzenia odpowiada na 8 największych wyzwań rynku B2B w tym zakresie:

  1. ZMIANA MINDSETU W ORGANIZACJI – PRZEŁAMYWANIE BARIER OPERACYJNYCH ORAZ KOMPETENCYJNYCH
  2. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY
  3. UTRZYMANIE RELACJI I LOJALIZACJA KLIENTA B2B
  4. BRAK KADRY & BRAK KOMPETENCJI W ORGANIZACJI
  5. PLANOWANIE EKSPANSJI: MARKETPLACE I CROSS BORDER COMMERCE
  6. DOPASOWANIE EKSPORTU DO NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH B2B
  7. WYBÓR PLATFORMY I CZŁONKÓW ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNYCH ZA WDROŻENIE
  8. DOPASOWANIE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B

Jednodniowa formuła Forum pozwoli na skompensowanie najważniejszych wyzwań związanych z transformację cyfrową B2B i wypracowanie dla nich praktycznych rozwiązań.

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci m.in.: E.ON, IGLOTEX, IKEA, KLIMAS WKRĘT-MET, KOMFORT, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MERXU, PGF, PGG, PUH „CHEMIROL”, SELENA GROUP, SIG, VOX CAPITAL GROUP.

Lista prelegentów: https://b2b-commerce.pl/prelegenci/

Propozycje programowe: https://b2b-commerce.pl/program/

Bilety: https://b2bcommerce2024.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Kontakt z Organizatorem:

Anna Banaś - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 787 092 566

Zachęcamy do udziału w tym wydarzeniu!